Dec 20, 2010

BE dari ERA dan Info Mengenai Nuffnang

Yeayy... Ini BE kedua bagi bulan Disember ini bagi blog Belle ini.. Terima kasih diucapkan buat penaja yang baik hati iatu ERA.FM dan Nuffnang kerana sudi menambahkan BE yang sedia ada buat blog Belle ini.. Semoga lepas2 ni, pihak Nuffnang dan penaja sudilah memberi buffered earning lagi buat blog Belle ini..


Ada yang bertanya, berapa lama BE itu akan berada di blog kita.. Tak silap saya, berapa lama tu bergantung kepada berapa banyak penaja membeli jumlah unique visitor bagi blog uols. Ok, contohnya macam ni, let say untuk BE AMP KK Launch (Era) LB, mengikut tarikh kempennya adalah satu bulan. Tapi tidak semestinya ads ini akan berada satu bulan di blog  uols.

Boleh jadi hanya berada seminggu sahaja jikalau penaja beli trafik blog uols selama seminggu sahaja. Biasanya yang dapat full kempen ni blog yang mempunyai trafik yang meletops gituuu (ni tekaan sayalah..agagaga), contoh terbaik blog Redmummy.com. Sebab tu lah, kalau uols tengok ada setengah BE tu dah tak keluar kat blog uols, earning pon dah tak meningkat, tapi masih belum menjadi ME. Sebabnya, tempoh kempen bagi ads tersebut belum tamat lagi, tapi untuk blog uols dah mencapai limit UV yang dibeli.


p/s : Terima kasih juga buat Ma Belle visitors yang sudi mengklik ads di blog Belle ini dan tak jemu-jemu bertandang ke teratak Belle ini.. Muahsss kat uols!!

4 comments:

  1. Oooo..camtu ke HI...Akk kalo bab2 BE ni bkn paham n amik pot sgt...Hehehe

    Kalo ada blogger cam HI ni, at least reti la skit...

    ReplyDelete
  2. wooo macam tuh.. tahniah yer!! tak penah dapat be be nih... :)

    ReplyDelete
  3. adialuze : ha'ah..camtulah lebey kurang kak..kalau ada yg akak tak paham, yg mana saya tau, leh je bantu..

    huszaini : thanks..dun worry, akan ada juga be utk hus nanti..

    ReplyDelete
  4. skit lagi nak faham...so, kenapa BE tu jadi ME erk? sebab waktu BE dah hbs tp UV blom hbs ker?

    ReplyDelete