Dec 5, 2010

Ministry of Moment : Just Like Contest

Kali ni saya nak join Ministry of Moment : Just Like Contest, duenya hari ni.. Nak join, klik sini..


Sememangnya, agak sukar untuk saya memilih hanya 1 gambar yang paling saya suka, sebabnya terlalu banyak gambar yang cantik dan menarik perhatian saya.. Pendek kata, semuanya memang superb lah!!! Berjam-jam saya amik masa untuk pilih the most stunning picture in my eyes.. Ok, tipu di situ.. Takdelah berjam-jam tapi almost nak 1 hour jugak duk pilih gambar, sekejap nak yang ni, sekejap yang tu pulak..owww, jadi indecisive pulak.. Kalu nak tahu ada 2-3 pics yang can't take my eyes off, tapi dah puan penganjur suh pilih satu je.. So saya main lat ta li lat nih..hehehe.. So gambar yang menjadi pilihan adalah..
Source : Ministry of Moment
Kenapa saya pilih gambar ini? Saya jawab dalam bentuk pantun lah ek..

Saya suka benda yang cantik
Apatah lagi yang menarik
Pertama kali melihat gambar ini yang unik
Terus terpikat, melekat dan  OMG, very fantastik

Saya seorang pencinta alam
Merasa takjub dengan keindahan alam
Langit membiru berbalam-balam
Menyerikan lagi gambar ini yang sememangnya tak kelam

Pandai sungguh photographer ini
Mengambil gambar di angle yang unik ini
Membuatkan gambar ada 'kelasss' tersendiri
Maklumla jarang2 ada gambar seperti ini

Nampak romantik dan bahagia sekali
Dua insan bersatu hati
 Semoga perkahwinan kekal abadi dan diberkati
Itulah yang terpapar di gambar ini

Sebelum saya mengundur diri
Saya mahu story mengenai MoM ni
Adalah official photographer bagi 
Wedding Umie Aida & Khai tempoh hari

Uols boleh layari blog MoM kat sini
Juga facebook fanpage untuk perkembangan terkini
MoM mempunyai 6 ahli
syafiq, syahir, arief, carlos, huda dan omar nama diberi

Tahniah juga buat MoM saya ucapi
Dilantik sebagai official bagi TSMCG, wahh hebat ni..
bestnya dapat pi Jakarta 5 hari
jangan lupa ole2 utk saya ini (tiba2..ada kaitan ke?)


5 comments:

  1. nice, siap bergurindam lagi ni
    good luck

    ReplyDelete
  2. hehehe haihh gud luck lagi hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam and hi ^_^ ...i nak ajak u masuk satu contest..caranya sgt simple..hadiahnya misteri kata pemilik blog itu.boleh refer my blog here http://gorgeouscharms.blogspot.com/

    ReplyDelete