Dec 12, 2010

Me Comel dan Lucu?

Waahaha..tajuk sikit punyer tak hengattt!!! Agagaga... Ni kes tak tau nak taruk tajuk apa.. Hehehe.. Jangan mara..

Sebenarnya, yang 1st ni, takde kaitan dan tajuk, tapi berkaitan sipi-sipi ngan kategori tajuk tersebut, which is, me adalah salah seorang pemenang bagi Contest Ulangtahun Sekilass.com yang Pertama. Thanks buat cik Norfa coz sudi jugak bagi hadiah kat me, dan tahniah buat pemenang2 yang lain, antara yang me kenal adalah Mama Zharfan, Kak Ina dan Nadiah..


Ha, kalau nak tahu cik Norfa, empunya Sekilass.com ni adalah adik kepada Sumijelly yang famous amos tu... Nak berkenalan? Tunggu apa lagi, jom skodeng belog cik Norfa ni..

Yang ni, baru berkaitan sesangat dengan tajuk tu..agagaga.. Bukan me yang perasan comel dan lucu tau.. Ni siap ada pengiktirafan lagi nih dari cik penganjur Jom Dapatkan GA dari Sabah iaitu Anna dan juri-juri khas lagi, kerana me adalah one of the winners. Thanks buat Anna dan juri-juri yang memilih me.. Tahniah juga buat cik Enna yang sememangnya cute (thanks dear gitau akak..) dan cik Fafa yang tak kurang comelnya..

Wahh..wahh..me sorang je yg berstatus puan di situ..miahaha..
Dan kalau uols nak tahu, cik Anna ni juga comel orangnya.. Bukan setakat orangnya comel, blognya pon sangat comel.. Kalau nak tau, jom skodeng Aku dan Puteraku..

7 comments:

  1. tahniah menang...hehehe

    meh usha sini plak...JOM TEKA TEKUK

    ReplyDelete
  2. tahniah kak..haha puan pun puan lah yg penting menangggg

    ReplyDelete
  3. hehe taniah Puan Haszuraidah hehe
    bestnya bertuah :)
    taniah tau kak has hehe

    ReplyDelete
  4. et, mz, sop & dni : thanks semua..

    bee : hahaha..tu lah kan..title tak penting..agaga..thanks dear..

    fatin : hehehe..tak sangka..thanks dear..

    fafa : tahniah to u too..

    ReplyDelete