Jan 9, 2011

BE Baru di Tahun Baru.. Thanks Nuffnang!

Wahh, tak sangka baru je hari tu buat entri gitau yang tinggal 1 je lagi BE, blog Ma Belle Conway dapat satu lagi BE baru.. BE yang pertama bagi tahun 2011 ni, dan moga-moga akan ada BE baru lagi selepas ini..ngeee..

Ha, nak tau penaja mana yang bermurah hati nak bagi BE kat blog Belle ini? Semestinya dari Maxis dan juga Nuffang. Ini adalah kali pertama blog Belle ini menerima BE Maxis. Sudilah kiranya menerima pantun dua kerat dari me..


Terima kasih daun keladi
Lain kali, berilah lagi..
 

Hihihi.. thanks juga buat semua Ma Belle visitors yang sudi bertandang ke blog ini, walaupun blog ini sudah dijadikan blog khas untuk join conway.. Terima kasih juga buat yang sudi mengklik ads di blog Belle ini.. Muahhss berbijik-bijik kat uols..ngeee..

Cumernyer, skang ni me konpius sket, nak cashkan ke tak.. Dari apa yang me baca, better cashkan, supaya BE baru akan datang dengan lebatnya..hihihi.. Ke ada yang tak pernah cash, tapi BE lebat juga datang? 
 
credit
 
Kalau ikutkan me takmo cashkan lagi, satu sebabnya duk jauh, kalau berlaku apa-apa hal susah plak nak follow up.. Lagi satu, plan asal time nak balik Malaysia nanti, nak wat teka teki jumlah earning dari Nuffnang. So ingat nak kumpul sampailah bila nak balik baru nak cashkan. Tapi, bila duk baca ramai yang kata better cashkan, serba salah pulak jadinyer.. Apa pandangan uols untuk orang-yang-tengah-dalam-dua ni? Ngee...


4 comments:

  1. betulker bila cash out BE lebat??
    me belum pernah Cash out kan..

    ReplyDelete
  2. wah, dah boleh cashout...best2..masyuk tak?

    sy pun penah dgr org kata cmtu..
    sy maybe hujung bln klu ckup nak cashout la..klu BE lebat lps ni, mknanya btl la tu..

    ReplyDelete
  3. jom kita cash out hujung2 bulan ni nak...xderla lama sgt nk tunggu cek orang kata...tny org yg biasa cash out aritu...sempatlah be tu bertambah...

    ReplyDelete