Dec 16, 2010

Rezeki di bulan Muharram 2010 yang mulia ini..

Istimewanya bulan Muharram ini adalah kerana turut dipanggil sebagai bulan Allah.. Banyak ganjaran yang boleh diperolehi sekiranya kita berusaha untuk dapatkan ganjaran tersebut.. Ok, dah lari tajuk sikit, tapi sebagai mukadimah dan peringatan sesama kita..

Back to the story, tak sangka me adalah salah seorang pemenang cabutan bertuah bagi Best Anniversary Gift for My Hubby.. Sebabnya, me ni memang jarang ada luck untuk cabutan bertuah ni.. Thanks buat Mama Rayyan coz sudi cabut nama me, dan tahniah juga buat Mama Zharfan dan Ifa..


Kalau diikutkan, Zahra dan Iman lebih kurang sebaya je ni, cuma Zahra lahir bulan Mac, Iman tua sebulan.. Hehehe, jadi seronoklah juga tengok karenah Iman ni.. Mama Rayyan ni pon suka juga join contest, kira sekepala lah juga.. Hehehe.. Jom berkenalan ngan family M.I.B Small Family, Big Love..

Dan yang best juga join conway ni, walaupun tak menang, kekadang tu kalau dah ada rezeki, penganjur akan tetap bagi hadiah untuk semua peserta. Contoh terbaik, walau pun me tidak memenangi Dnialicious Giveaway, tapi cik penganjur tetap sudi bagi 10% diskaun.. Terima kasih, jom ramai-ramai cuci mata tengok kek, cupcakes, coklat dan muffin di Dnialicious..

Begitu juga dengan Giveaway Kalau Saya Shopping di Alinac Shoppe, walaupun me tak menang, tapi Yong aka cik penganjur sudi memberikan keahlian kedainya secara percuma.. Thanks yong, jom berkenalan dengan Yong yang banyak tips mengenai kecantikan ni..

Lagi, me dan semua peserta turut mendapat hadiah saguhati kerana join 2nd Giveaway Baby Sarah n Mom Shoppe.. Thanks Mahya.. Kalau terasa mahu shopping barangan baby boleh menyinggah di Baby Sarah n Mom Shoppe..

p/s : Me turut tersenarai Top 10 untuk Contest Kesayanganku, tapi tak berjaya untuk memasuki Top 4.. Takpola takdek rezeki kan (oppss..tak sesuai ngan tajuk), tapi me dah suka sesangat tersenarai dalam Top 10 pon.. Patutnya bagitau semalam, tapi lupo..hehehe.. Nak selitkan jugak sebagai kenangan..ngeee..^_*

 

7 comments: