Dec 8, 2010

Hadiah Sudah Dipos!!!

Buat semua pemenang2 My Belle Giveaway, hadiah2 sudahpun siap dibungkus malam tadi, dan akan dipos pada hari ini oleh puan penaja..

Maaf yer di atas kelambatan menghantar hadiah ini... Hehehe, saya yang lambat bagi information kat Watie.. Tapi Watie memang pantas, dapat je details dari saya, terus bungkus hadiah, siap2 untuk hantar hari ni sebab semalam kan cuti.. Berikut adalah details hadiah dan pemenang..
  • PFA 8cc wanita - Miza
  • PFA 8cc lelaki - Mama Zharfan
  • PFA 5cc wanita + audio cd - Kak Yong
  • PFA 5cc lelaki + video cd - Ekin
Tahniah buat semua pemenang, dan tahniah juga buat semua peserta My Belle Giveaway.. Terima kasih saya ucapkan kerana sudi menyertai giveaway pertama yang saya anjurkan.. Buat yang tak menang, dun worry, uols ada advantage untuk next giveaway @ contest yang akan saya anjurkan nanti dan mempunyai peluang yang lebih besauuu untuk memenangi hadiah dari Swiss..

Hehehe, sodapp je announce awal2, sekali tak jadi buat, wat malu je..ahaks!! Yang pasti bukan dalam 2-3 bulan ni, huhuhu... Awal-awal cadangnya nak buat bulan 2 camtu coz plan bulan 3 nak balik Malaysia jap, tapi plan itu terpaksa ditunda..hohoho..sedey betol!!!

awww..rindu bebenor dah ni!!

Tapi takpe, conway yang hadiah Swiss tu kita hold dulu, dalam masa terdekat ni (terdekat ke ek..next year tu kira dekat jugaklah kan..agagaga) akan ada contest yang akan dianjurkan.. Wahhh, dah announce lagi, padahal masih dalam perbincangan lagi nih..agagaga.. Tapi yang ni, untuk peserta My Belle Giveaway yang lepas takde kelebihan.. Semuanya sameee je untuk semua orang..

Aissyy, takleh jadi nih.. kena stop menulis nih.. Kang lagi banyak yang saya buka pekung di dada bagitahu awal2 padahal benda tak kompom lagi nih.. Aisyy, uols jangan pasang angan tinggi2 sangat ek.. Jangan jadi cam saya yang dah berangan besaauuu bila bab-bab conway nih.. Maklumler, seronok tau join dan anjur conway nih..hehehe..

skang ni tengah berangan, bestnyer kalau pandai skating.. Penangan duk tengok video Kim Yuna..aisyy!!

p/s : Kalau ada yang mahu sponsor hadiah, kecik tapak tangan, sebesau padang skating saya tadahkan.. aww!!!

5 comments:

  1. terima kasih kak has. insyaAllah buat GA atau contest, miza join lagi.

    semoga murah rezeki kak has sekeluarga :)

    ReplyDelete
  2. aiyoo...atok dah terlopeh dah...xpo2 sesi dopan atok nak cubo luck...

    ReplyDelete
  3. miza : thanks dear.. amin!!

    dni & fatin : hihihi..next conway jemput join..

    atok : takper, tak lama lagi akan ada contest baru..hihihi..jemput join..

    ReplyDelete