Dec 14, 2010

Wahh.. Tak sangka tekaan mengena & tersenarai dalam Top 15 & bertuah!!!

Hehehehe..sesekali tajuk terpanjang, takpe kan? Agagaga.. Tak sangka semalam adalah salah satu hari yang best dalam sejarah join conway..hehehe

1st sekali, me dapat mesej dari puan penganjur Mya Elzara 3rd Birthday Giveaway yang gitau me salah seorang dari yang bertuah dalam ga yang dianjurkannya.. Thanks Mya coz sudi cabut no. Auntie dan tahniah juga buat pemenang2 yang lain..


Yang paling me suka sesangat kat blog Mya ni, adalah backgroundnya yang so cute sesangat, geram nak culik Hello Kitty tu..hihihi.. Jom berkenalan dengan family Mya yang cute ni di blog Mya Elzara Batrisya (nama pon sheedaaapp dan cuteee..)

Keduanya, tak sangka jugak tekaan me mengena bagi Contest : Ada Apa Dalam Tuh?. Kalau diikutkan itu adalah hasil buah fikiran en. Suami, dia yang bagitau memula beras, then terus tingg.. Mungkinlah kot sebab mesti takdek kaitan ngan lubang kecik tu (outside the box punya pasal..hehehe) Pastu en. Suami suh tukar tepung, tapi sib baik la me stick to the beras..hehehe.. Thanks juga buat Aida coz anjurkan contest ni dan tahniah buat Aesya.


Kalau nak tahu, cik Bambam aka Aida baru je celebrate birthdaynya (kira 7 hari lepas tu masih baru kan..agagaga..) Yang ke berapa tu yang? Hehehe.. Happy Belated Birthday dear, semoga panjang umor dan dimurahkan rezeki.. Jom berkenalan ngan Aida di Bambam's Story..

Dan yang made my day too, adalah me tersenarai dalam Top 15 bagi Foto Posing Raya Contest.. Wahh, sungguh tak sangka.. Dan yang tercalon tu semuanya hebat-hebat berposing.. Ada chance tak nih? Hehehe..tersenarai dalam Top 15 pon dah happy sesangat.. Nak tengok Top 15 leh klik kat sini..


p/s : Ingat lagi tak Giveaway Murah Hati? Ha, memang bersesuaian ngan nama ga ni, coz cik penganjur aka Nadia telah bermurah hati untuk bagi cenderamata kat semua yang join.. Bukan tu aje, malah nak buat watermark untuk setap peserta.. Wahh, sungguh pemurah dan baik hati.. Thanks dear.. Jadi, buat yang join ga ni, cepat2 melapor diri ke belog cik Nadia ek..

10 comments:

  1. taniah akak hehe
    bertuahnya akak has ni hee

    ReplyDelete
  2. bertuah badan...ngee tahniah kak..

    ReplyDelete
  3. As'salam...

    Tahniah , Good Luck ok..

    ReplyDelete
  4. bagusnyer GA nih...
    kire sume dpt hadiah la yer...
    rajin penganjur nk wat utk sorang2...hehe
    nyway..tahniah bertuah..:)

    ReplyDelete
  5. ehhehe..ur welcome..!! :P
    yang ke-25..muda lagi lar..wahahahha..

    ReplyDelete
  6. salam,
    timer kasih byk2 has.. siap buat Entry untuk Mya Elzara... :) suka sgt2....

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak. Pandai meneka ni. hehehe. Bagi tips sket :p

    ReplyDelete
  8. fatin, bee & amy : thanks dear..

    et : ha'ah, rajin dan pemurah btol cik nadia ni..thanks dear..

    aida : oo, dah leh kawin tu..agagga

    mama mya : sama-sama..glad u like it..

    azlina : hihihi..klu ikutkan en. suami punya idea..

    ReplyDelete
  9. jelesnya dgn has... byk betul TUAh nya.... kena amik aura sikit ni... ;)

    ReplyDelete
  10. eh..takdela bnyk mana..fuhh..fuhh..saya bagi aura jugak kat kakyong..

    ReplyDelete