Feb 10, 2011

Hadiah untuk Cute Baby with a Book Contest

Ok, skang tibalah masanya untuk announce hadiah-hadiah yang bakal diterima oleh pemenang-pemenang bagi Cute Baby with a Book Contest.. 

1st Prize Winner 
- Free Seat ke Early Child Education Seminar (ECE) at Genius Baby On Board (GBOB) Worth RM199
- Perfume For All 5cc x 2 (1 botol untuk wanita, 1 botol untuk lelaki) - worth RM56
 - hadiah misteri dari UK (maybe untuk baby)
 

2nd Prize Winner 
- Perfume For All 2cc (1 botol untuk wanita, 1 botol untuk lelaki) - worth RM24
- Audio CD My First Nursery Rhyme
- hadiah misteri dari UK (maybe untuk baby)

Untuk tengok rupa Perfume For All ni, uols leh klik SINI dan SINI.. 


Ha, ada yang perasan dak ada penambahan hadiah? Hehehe, dah rezeki uols kan.. Tak sangka juri aka my fren, Waheeda mahu sponsor untuk contest ini juga.. Oleh kerana dia akan berjimba-jimba di UK, dia akan membelikan sesuatu dari sana..hehehe.. suka tak?

Dan jangan lupa, buat semua yang join Cute Baby with a Book Contest ini akan mendapat kupon diskaun RM5 untuk Trial Playgroup GBOB. So, semua dapat habuan..ngeee.. Skang ni juri-juri tengah memilih Top 10.. InsyaAllah, sebelum atau pada 14 Feb akan dikeluarkan senarai Top 10.. Stay tune!!


p/s : Nak tengok samaada penyertaan uols dah lulus ke belum, leh cek sini.. Saya bagi masa sehingga senarai Top 10 dikeluarkan.. Sebaik sahaja senarai Top 10 dikeluarkan, tiada peluang lagi untukmu... Jikalau tersenarai dalam Top 10, penyertaan anda akan digugurkan.. ngehehe.. Nak buat cemana, kena berlaku adil dengan peserta yang lain yang cukup syarat..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


2 comments: