Feb 9, 2011

If I Have RM100~

Kali ni saya nak join contest If I Have RM100, duenya 10 Feb ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag

Ekin
Mama Adam
Mama Zharfan



Cubalah tengok, cantik-cantik kan design crystal yang ada kat HeartBeat.my


Bukan setakat cantik, tetapi berkualiti dan dijamin..


Dalam banyak-banyak tu, saya berkenan kat dua design ni.. Memang sekejap nak yang ni, sekejap nak yang tu.. Takleh nak decide..


Nak tau kenapa saya naaaakkkk sangat barangan crystal ni?
  • saya memang sukakan dan gilakan barangan crystal, tapi tak cukup kayo untuk beli segala koleksi barangan crystal seperti kat bawah-bawah ni..

  • jadi, hanya mampu kumpul barangan crystal sebegini aje dulu..

  • kalau dapat barangan crystal yang spesel ni, yang boleh letak gambar suami dan anak, bolehlah saya letak kat meja ofis, boring-boring ke, atau nak cari feel ke, leh tengok gambar diorang dalam crystal..ecehh..mesti feelinglahhh..
mesti senyuman saya manis cenggini bila tgk gambar suami + anak di crystal tersebut..
  •  saya suka sangat dengar orang main piano, dan teringin sangat nak belajar piano dan beli piano.. Tapi tak dapat piano yang betul, piano bentuk crystal pon jadila...ngee..
 

  • lagipun Anniversary kami dah nak dekat, mungkin boleh dijadikan hadiah Anniversary yang spesel untuk suami? ngeee.. Sebab suami pon berkongsi minat yang sama..


Tapi kan.. tapi kan.. Ini hanya angan-angan semata, maklumlah skang ni saya takde pon RM100 tu.. Tapi kan, tapi kan, cik Auni Miyukie ada buat contest, dan hadiahnya adalah barangan yang diidamkan.. What? Betul ni? Sukanya.. Sukanya.. Dah meleleh ayaq liuq ni..   Jadi cik penganjur yang baek hati, silalah pilih saya yang sudah jatuh cinta kat barangan crystal yang comel ni..   Tergoda tak tengok mata saya yang dah jadi cam Puss The Boots ni..




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


No comments:

Post a Comment