Feb 20, 2011

Mrs. Zach's First Give Away


Kali ni saya nak join Mrs. Zach's First Give Away, duenya 20 Feb ini.. Nak join klik sini..

Saya nak menang mrs zach's first give away kerana..

saya jeles tahap gaban dengan gambar-gambar yang diambil.. kenapa lawa sangat? kenapa cantik sangat? kenapa dan mengapa gambar yang saya ambil tak secomey dan secung gambar yang diambil oleh mrs zach? oleh kerana kejelesan saya dah makin memuncak, maka saya nak menang give away ini supaya saya juga memiliki gambar-gambar yang secomey ini..ngee



hari-hari saya sudah tidak seperti dulu.. sejak tengok gambar-gambar yang ada kat blog mrs zach ni, saya jadi tak senang duduk.. tangan gatal je nak bukak blog mrs zach nak belek-belek gambar yang ada.. tidur pon sampai termimpi-mimpi berposing dan berphotoshoot dengan mrs zach.. jadi saya nak menang mrs zach's first give away supaya hari-hari saya akan tenang seperti dulu.. Maklumlah, dah boleh belek-belek gambar sendiri yang diphotoshoot, tanpa perlu bermimpi-mimpi lagi..ngeee..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


No comments:

Post a Comment