Mar 3, 2011

Top 5 Cute Baby with a Book & Menangi FM Portugal

Last time saya dah umumkan Top 10 bagi Cute Baby with a Book Contest, skang meh kita lihat siapa yang berjaya tersenarai dalam Top 5 pula (not in particular order)..jeng..jeng..jeng.. 

Peserta no.5 - aerishadania
i opt 2 b a good mother... every now & then...
bkn sng nk didik anak kan?... tmbh2 dlm zaman siber serba canggih nih...
spa yg x nk anaknyer genius kan?... pakej yg sgt penting utk survive... mama aed pn bknnyer ader harta yg leh tinggalkan utk aed, hanyer la ilmu & kasih sayang... (",)"
 
Peserta 22 - Shafiq Nazhan
saya meyakini konsep kepentingan pendidikan awal kanak-kanak dalam membentuk insan yang GENIUS di masa hadapan."


Peserta 24 - Wan Safiyyah Wan Zaki
saya mahu menjadi ibu yang terbaik untuk anak-anak saya melalui galian ilmu di Early Child Education Seminar (ECE). Saya percaya setiap anak adalah genius tetapi tanpa ilmu, rangsangan, teknik dan bimbingan yang betul, anugerah genius itu akan jadi sia-sia

Peserta 25 - DAMIA AYYUNIE BT KHAIRUDDIN
saya juga mahu anak saya GENIUS!!! Saya percaya pendidikan bermula sejak dari dalam perut lagi. Dan kini saya perlu meneruskan ideologi2 utk mengembangkan minda anak saya. Dan saya juga percaya, andai saya memenangi hadah utama, semestinya saya akan cuba menggunakan peluang yang ada untuk Memaksimumkan potensi anak saya!!
 
Peserta 27 - Ainuddin Alhadif  b. Hasnol Harith
tugas seorang ibu untuk mendidik anak anak tidak pernah mudah bagi saya,oleh itu saya perlukan bimbingan dari seminar ECE,saya perlukan bantuan dari produk pendidikan dan permainan dari GBOB yang sangat sesuai untuk perkembangan otak dan fizikalnya..Dengan wagian dari PFA pula,saya bertambah yakin,hasrat  untuk melihat anak anak membesar dengan perkembangan yang maksimum tercapai! Semoga ia dapat memberi panduan pada saya supaya lebih berilmu  dan kreatif dalam mendidik anak anak,sekaligus melahirkan anak anak yang genius! thank you!"

Agak-agak uols siapakah yang akan memenangi tempat pertama dan kedua? Jom berteka-teki dan menangi hadiah FM dari Lisbon, Portugal sekiranya tekaan uols mengena.. Nak teka klik SINI. Untuk makluman, keputusan akhir akan diumumkan selewat-lewatnya pada 3 Mac ini, ke uols dah tak sabar nak tahu? Ngee..






p/s : Bukan teka kat entri ni tau.. Kat entri di blog Notre Belle Histoire.. Klik sini.. Teka teki ini berakhir apabila keputusan akhir pemenang Cute Baby with a Book Contest diumumkan.. Selamat berteka teki..ngee..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

3 comments:

  1. Slm CP hAdy...jz nk ask ur domain's name ASAP cz nk beli and daftarkan...
    plus with ur address too for the present....

    ReplyDelete
  2. seronoknya mereka dah menang.. tahniah!!!

    ReplyDelete