Mar 8, 2011

LOVELY MARCH by EZLOVEYCRAFT

Kali ni me nak join GA ini, duenya 8 Mac ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag semua follower saya yang suka join contest dan ga..


Saya rasa, hadiah yang paling best untuk orang kesayangan iaitu Areku adalah hasil tangan Ezy sendiri iaitu hasil tangan orang yang tersayang juga. First sekali, Ezy boleh buat kad burpday yang paling kreatif dan paling comel.. Ezy kan terer dan berbakat dalam bab handicraft ni, pasti boleh punyer la.. 

Ezy punyer kad mesti lagi comey dari ni..

Keduanya, Ezy boleh buat cute pillow versi pouch kat bawah ni tapi letakla gambar yang membawa seribu makna dalam hidup Ezy dan Areku..


+


+


=

???

Last but not least, Ezy boleh masak yang spesel-spesel khas untuk Areku, kalu susah disebabkan study lagi, mungkin juga boleh buat sendiri kek hari lahir dan bawa Areku ke suprise candle light dinner.. Amacam, menarik kan? Mesti Areku terharu sangat-sangat..http://www.emocutez.comSapa kata lelaki tak suka suprise kan? Nak-nak yang dibuat oleh orang tersayang.. Tengah syok2 makan dessert yang sodap tu, Ezy keluarkan gift yang dibuat oleh Ezy.. Mesti Areku akan suka sampai cenggini..http://www.emocutez.com Lelaki pon suka hadiah tau..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!



No comments:

Post a Comment