Feb 3, 2011

Akibat gatal tangan, akaun Nuffnang menjadi 0!

Hohoho.. Salah siapa tu? Tangan yang gatal ke, atau tuan tangan tu yang tak sabor? Agagaga.. Memula kekononnya nak kumpul sampai riban-riban bulan 5, tapi dek kerana duk baca entri kenkawan, sumer pakat-pakat cash out, membuatkan saya pon rasa gataii je nak cash out...

Hehehe, kalau nak kira, saya dah tekan button cash out tu pada 31hb yang lepas, tapi takdan nak buat entri..ngeee.. Macam saya gitau kat entri Saya dah, Anda bila Lagi?, saya menjadi ahli Nuffnang sejak 5 bulan yang lalu.. First time dapat BE dalam bulan November 2010, iaitu 2 bulan selepas bersama Nuffnang.. 


Sehingga 31 Jan, terdapat 14 bijik ketul ME bagi blog Ma Belle Conway (Ma Belle Histoire) dan semuanya berjumlah XX.XX (hahahaha..hangpa kirala..den malas..agagga) Oklah tu kan.. Paling sikit adalah ME AMP KK Launch Era berjumlah RM0.09 dan paling banyak adalah ME 1 Day Acuvue dengan jumlah RM23.04.. (Bila nak merasa 1 BE dapat sampai RM100 ni...wuwuwuwu) 


Yang CPC saya malas nak kira..huhuhu.. Yang pasti, saya bakal mendapat RM 158.91 (selepas ditolak RM1). Alhamdulillah, walaupun tak berkepuk-kepuk cam orang lain, tapi saya tetap bersyukur.. Adakah akan merasa RM12K dalam sebulan nanti-nanti, tahun depan ke? Hohoho, tak pernah saya berangan sampai ke situ dan masih jauhhhh lagi untuk saya capai tahap macam RedMummy tu.. Tapi itu bukan sesuatu yang mustahil kan? Antara nak ngan tak nak aje, kalau nak, kenalah berusaha lebih, yer dak? Agagaga..


Dan inilah jumlah earning saya skang..huhuhu.. Dengan bergantung kepada satu je BE yang segan bebenau nak muncul, lalu menyebabkan earning dalam sehari RM0.02 sen jaa.. Jadi encik Nuffnang yang baik hati, jangan biarkan BE DiGi kesepian, bagilah BE baru untuk teman BE DiGi tu.. barulah bertambah happy..hihi..

A million thanks buat Ma Belle visitors yang sering berkunjung ke sini, dan memberi sokongan pada blog Belle ini.. A million thanks juga pada yang sudi klik ads di blog Belle ini.. Muahss berbijik-bijik kat uols..


p/s : Bila ek dapat cek dari Nuffnang ni, akhir bulan 2 ke?


7 comments:

  1. aku pn baru pas jdkan nuffnang 0..
    hihih...
    akibat gatal tgn la..

    ReplyDelete
  2. same la kita...belalang pun earning kosong jugak...huhuhu

    ReplyDelete
  3. tniah kak has..bestnya dah blh csh out hee

    ReplyDelete
  4. Takpela tu, tgn gatal sebab nak dapat duit.. thniah ye..heheee

    ReplyDelete
  5. congrats yer has. byk gak tu :)

    mine pun, BE digi tu baru ada RM1--ifa punya dh lebih RM10, me tak paham naper BE tu tak kuar even my traffic maintan ajer pun--tensen p

    ReplyDelete