Feb 24, 2011

JOM JOIN MAKE IT 100 CONTEST


Jom ramai-ramai memeriahkan contest ini, duenya 25 Feb ini.. Nak join klik sini..

1. Apa pentingnya follower?

FOLLOWER
FFollower memeriahkan lagi blog saya
OOoo..tanpa mereka kurang berserilah dunia blogging saya
LLagi best kalau dapat follower sejati
LLagipun, dari follower boleh terjalin silaturrahim dan juga persahabatan
OOoo.. membuatkan lagi saya bersemangat untuk terus berblogging
WWihhu, dengan adanya komen dan galakan dari mereka bisa buat saya tersenyum sepanjang hari
EEh..pendek kata memang penting dan tak lengkaplah blog saya tanpa follower
RRasanya tanpa follower, cacatlah blog saya ini..
Follower is Belle Amies


2. Apa penghargaan yang pernah buat kepada follower?

Saya pernah anjurkan 2 giveaway (My Belle Giveaway & Teka Teki) dan 2 contest (Cute Baby with a Book Contest & The Best Entry) untuk follower, sebagai tanda menghargai mereka yang menjadi follower aka belle amies.. 

Selain daripada tu, saya juga menganjurkan segmen khas untuk Belle of The Month dan juga Belle Amies of The Day. Yang Belle of The Month adalah tribute kepada yang selalu memberikan komen dan selalu berkunjung ke blog Belle ini. Yang paling ngetop mengomen for that particular month akan dibuat entri khas mengenai mereka dan blog mereka, manakala the rest dan juga ngetop commenter akan dimasukkan dalam bloglist khas yang dinamakan Belle of The Month.

Yang Belle of The Day, khas untuk follower Notre Belle Histoire (my main blog) yang akan difeaturekan dalam entri, memperkenalkan mereka dan blog mereka secara bergilir-gilir. Selain dari tu, saya juga buat blog khas untuk listkan blog2 follower aka Belle Amies kepada Notre Belle Histoire iaitu Belle Bloglist.


3. Follower yang paling gempak?

Wahh..ramai ni kalau nak dilistkan.. Hmm, kat bawah ni adalah antara beberapa follower yang paling gempak..
Suzie Rahman : banyak kali ni menjuarai carta Belle of The Month setakat ini, dan dah rasa cam adik angkat pulak..ngee.. Suka bertanya khabar dan berceloteh di blog Belle ini..

Ardini Humaira - walaupun Dni ni blogger famous, tapi tetap sudi bertandang dan mengomen di blog Belle (blog Ma Belle sebelum dijadikan blog conway) ini, malah Dni ni 2nd ngetop commenter ni..

Fatin, kak Sya, kak Mega, kak Yong, Puan Bee, Cute Mum, Aanie - semuanya best dan semuanya sempoi, banyak memberi tunjuk ajar dan memberi dorongan untuk terus berblogging..ngee.. Dan ramai lagi tau, yang tak tersenarai tu jangan sedey-sedey, sebab kamu juga adalah kawan Belle, dan tanpa kamu, siapalah blog Belle ni..



Saya nak tag

NickyNieya - follower ke 100 Ma Belle Conway
YanaMIB - follower ke 100 Notre Belle Histoire
Ekin
Mama Adam


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!





No comments:

Post a Comment