Feb 13, 2011

Sape Nak Hadiah?


Jom ramai-ramai memeriahkan Sape Nak Hadiah? Duenya 14 Feb ini.. Nak join klik sini..


Saya buat puisi ini khas buat kesemua sahabat yang saya sayangi dan rindui..

Sahabat,
Masihkah kau ingat akan diriku
Masihkah kau ingat akan kenangan kita satu ketika dulu

Sahabat,
Betapa aku rindukan gelak tawamu
Betapa aku rindukan gurauan manjamu
Betapa aku rindukan senyuman manismu itu
Betapa aku rindukan keriangan di wajah mulusmu itu

Sahabat,
Sungguh aku menghargai ketulusanmu
Sungguh aku menyayangi dirimu
Sungguh aku dambakan dirimu

Sahabat,
Ku doakan semoga persahabatan ini
Kekal berpanjangan dan sentiasa diredhai Illahi
Jika ditakdirkan kita tidak dapat berjumpa lagi
Kenanglah daku dalam doamu..




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!



2 comments:

  1. salam has,

    semoga persahabatan kita kekal selama2nya w/p hanya di alam siber..:)

    ReplyDelete