Feb 19, 2011

Colours of Inspiration


Jom ramai-ramai memeriahkan Colours of Inspiration, duenya 19 Feb ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag semua follower yang suka join contest..

Kalau ikutkan, saya suka semua warna dan banyak warna yang menjadi favourite saya..ngee.. Contohnya untuk kasut, handbag, pakaian memang akan ada pelbagai warna.. Tapi untuk barang yang mungkin sukar dimiliki lebih dari satu, contohnya kereta ataupun handset, saya akan memilih warna PUTIH.. 

me with my 2nd ayang..

Dan saya percaya, warna PUTIH banyak mempengaruhi hidup saya dan memberikan inspirasi dalam hidup saya..Dan saya rasa warna PUTIH adalah warna yang menggambarkan diri saya.. Kenapa? Semestinya kerana warna putih itu nampak suci, bersih dan berseri. Dan saya seorang yang mementingkan kebersihan dan keceriaan.. 

warna putih menjadi saksi saat pertama saya bergelar CIKPUANHADY
 
Dan dari warna putih, kita dapat corakkan dan hiaskan dengan pelbagai warna.. Agar hidup sentiasa dihiasi dan diwarnai dengan pelbagai kenangan yang manis..


warna putih menjadi saksi saat bergembira bersama yang tersayang

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!



2 comments: