Feb 21, 2011

GA Jom Kami Buatkan Header Untuk Kamu

Kali ni saya nak join GA Jom Kami Buatkan Header Untuk Kamu, duenya 28 Feb ini.. Jadi apa tunggu lagi, jom cepat-cepat join masih ada masa lagi nih.. Nak join, klik sini laju-laju yer..




Tapi sebelum tu, uols nak tau ke apa hadiahnya? Memang menarik.. Kompom uols suka, coz saya suka bebenau.. Dah meleleh ayaq liuq ni.. Jadi puan penganjur yang baek hati, silalah pilih saya yang benar-benar memerlukan blog header , coz saya takdek blog header lagi ni.. Saya nak header untuk blog utama saya iaitu Notre Belle Histoire, supaya siapa yang bertandang ke blog tersebut akan jatuh suka macam ni.. Saya tak dapat nak upload gambar lagi sebab masih tak dapat buat keputusan nak letak yang mana..ngee..Takpe kan? Jangan sebab saya tak letak gambar, puan penganjur tak sudi nak pilih saya pulak..ngee.. Bukan apa, nak buat sendiri, saya langsung takde kepakaran .. Jadi, kasihanilah blog saya tu, memang memerlukan sentuhan header dari yang pakar..ngee.. Tergoda tak tengok mata me yang dah jadi cam Puss The Boots tu? Ngee..


On the 2nd thought, saya letak dulu gambar ni, tapi kalau saya nak tambah ke tukar ke boleh kan? Ngee..





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!




No comments:

Post a Comment