Feb 15, 2011

Contest Menangi Set Sauna Diamon, Cek Tunai & 5 Hadiah Misteri

Anda mengalami masalah berat badan yang berlebihan? Ingin kurus tetapi terlalu sukar untuk disiplinkan diri bersenam?

credit

Anda masih muda tapi sering mengalami sakit sendi, sengal-sengal tulang dan kekadang terasa sakit di seluruh anggota?
credit

Anda bosan bila ditegur kulit anda nampak kasar dan tidak berseri, sudah banyak kosmetik dicuba namun tidak berhasil.. Dan raut wajah anda nampak lebih tua dari umur yang sebenarnya?
credit

Jangan risau, dengan SAUNA D'HOME, masalah yang anda alami dapat diatasi.. Bukan itu sahaja, dengan menggunakan SAUNA D'HOME secara konsisten
  • mengeluarkan toksik-toksik dalam badan sekaligus meningkatkan sistem imunisasi badan
  • meningkatkan sistem kardiovascular dan melancarkan peredaran darah 

  • menghilangkan tekanan dan merehatkan otot

  • mengurangkan prostrate bengkak bagi lelaki



Bukan itu sahaja, terdapat 2 jenis sauna berbentuk seluar yang terdapat di SAUNA D'HOME..

Sauna Vibro Pants RM250 yang mempunyai dwi fungsi, terapi panas sauna dan getaran
Sauna Pants RM150 yang juga sesuai untuk ibu selepas bersalin

Amacam, menarik tak? Masih ragu-ragu

Jangan risau, SAUNA D'HOME pernah diterbitkan dalam majalah 
Pa & Ma
Bukan itu sahaja, terdapat testimoni yang memberangsangkan daripada pengguna-pengguna SAUNA D'HOME (sumber sini)


"Karier saya dalam bidang professional menyebabkan saya sentiasa berhadapan dengan tekanan. Keadaan ini meyebabkan saya mengalami masalah insomnia yang teruk sehingga terpaksa bergantung dengan ubat selama lebih 4 tahun. Faktor inilah yang menyebabkan hormon di dalam badan saya menjadi tidak stabil sehinggalah saya bertemu Sauna D home. Stress makin berkurangan, saya tidur dengan lena, badan menjadi lebih langsing, kulit dan wajah menjadi berseri malah rambut juga kurang keguguran. Penampilan saya nampak lebih yakin bila berhadapan dengan pelanggan kerana tiada lagi wajah kusam. Ramai rakan dan keluarga menyedari perubahan pada diri saya. Kejutan yang paling mengharukan selama hampir 2 tahun menanti, setelah menggunakan sauna selama lebih kurang 3 bulan, saya di sahkan hamil....Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan produk yang simple ini, tetapi sangat bermakna....terima kasih Sauna D Home".
Malah, SAUNA D'HOME menjadi pilihan utama kerana

- Produk Sauna D Home berkualiti tinggi dengan jaminan selama 1 tahun (steamer pot dan khemah sauna)
- Menyediakan servis penghantaran terus ke rumah dengan demonstrasi penggunaan sauna (Selangor & KL)
- Steamer pot dilengkapi dengan alat kawalan jauh
- Suhu steamer pot boleh dilaras sehingga 6 kawalan mengikut keselesaan
- Mempunyai pelbagai pilihan warna menarik (biru, merah, pink dan silver)
- Khidmat selepas jualan amat memuaskan

Dan yang lagi menarik, sekarang ni E-SHOP @ WISH'S sedang mengadakan promosi bagi kesemua produk SAUNA D'HOME

Jadi apa tunggu lagi, bersegeralah mengunjungi E-SHOP @ WISH'S, dan kalau nak tahu E-SHOP @ WISH'S tengah mengadakan contest, dan hadiah utamanya adalah set sauna diamon. Jom cepat-cepat join masih ada masa lagi nih duenya 15 Feb ini.. Nak join, klik sini laju-laju yer..


No comments:

Post a Comment