Feb 12, 2011

Giveaway 1001 Followers Mah@mahu

Kali ni den nak join Giveaway 1001 Followers Mah@Mahu, duenya 12 Feb ini.. Jadi apa tunggu lagi, jom cepat-cepat join masih ada masa lagi nih.. Nak join, klik banner laju-laju yer..



Meh sini den nak habaq mai pasai Berblog Berimaginasi Berkreativiti 
at http://mahamahu.blogspot.com

 Kalau hangpa nak tau, macam-macam ada kat blog Mah@Mahu ni, kalau tak cayer, cuba tengok labels blog ni.. Tu pon suku je yang den boleh print screen, dari hal-hal personal, promosi samaada berkaitan dengan blog, contest mahupun servis2 dalam negara, sehinggalah ke hiburan terkini lagi sensasi.. Yang paling best, bukan setakat melaporkan, tetapi turut dikupas dengan pendapat sendiri..



Pasai blog Aku Lelaki Biasa at http://aizoul.blogspot.com, 
meh den nak crite sikit..

First sekali, tagline memang best dan catchy walaupun ada word biasa..hehehe.. Yang paling den suka sekali layan blog ni sebab piccas nya comey-comey bangat, pulak tu pemilik blog ni memang camwh*re suka bergambaq la.. Macam-macam gaya.. Memang tak jemulah tengok.. Suka berkongsi cerita mengenai event-event yang dihandle dan juga tempat-tempat yang dilawati..



Persamaan 
antara mereka

  • Dua-dua pemilik blog ni adalah blogger Pahang..

  • Dua-dua pemilik blog ini lahir pada tahun yang sama, tahun 1983..opss..kantoi sudaa..

  • Dua-dua pemilik blog ini adalah housemate, bukan itu aje, BFF ni.. Ntah-ntah ada bau bacang tak ni..hehehe
kawan kamceng rupanya..
  • dua-dua pemilik blog ini suka mengambil gambar, lawa-lawa pulak tu..
comey dak?
  • dua-dua pemilik blog ini suka join contest, especially contest radio..
bestnyer dapat free kupon..
  •  dan yang paling ketara sekali, dua-dua pemilik blog ini suka berblog, kalau tak, takkan ada blog kan..ahaks.. Ok, kedua-dua blog ini menceritakan pandangan dan pengalaman yang dialami oleh dua blogger ini yang sememangnya suka berkongsi pendapat dan cerita masing-masing..

Yeayyy, dah setel.. Tapi sebelum tu, uols nak tau ke apa hadiahnya? Memang menarik.. Kompom uols suka, coz den suka bebenau.. Dah meleleh ayaq liuq ni.. Jadi encik-encik penganjur yang baek hati, silalah pilih den yang sudah jatuh cinta kat hadiah ni.. Tergoda tak tengok mata den yang dah jadi cam Puss The Boots ni..

No comments:

Post a Comment