Feb 13, 2011

Contest & Giveaway Alia Oh Aliaa!

Kali ni saya nak join Contest & Giveaway Aliaa Oh Aliaa, duenya 14 Feb ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag

Ekin
Cute Mum
Mama Adam


First sekali nak gitau yang blog Alia sangat comel dan shuwwweeettt sekali.. Suka ngan background yang colorful dan cheerful.. Header pon kiut je, sesuai ngan umur Alia yang masih teenager.. 


Yang paling best, ada tab menu khas untuk Tutorial, senang nak rujuk tutorial-tutorial blog kat sini.. Malah, siap boleh request lagi nak tutorial apa.. Habaq ja..  


Yang ni pulak cadangan dari mata pandangan akak yang masih baru dalam dunia blogging ni , ikut suka Aliaa lah nak ikut ke idok..hehehe.. First sekali, akak suka warna background kat entri dengan sidebar berbeza, kalau takpon ade border, baru nampak jelas yang mana body yang mana sidebar.. Lagi, akak suka yang old entries aka old things tu dibuat macam old stories kat blog akak ni.. Bukan apa, senang nak skodeng tajuk-tajuk entri..

Yang lain dah tip top.. Dah cantik dan comey.. Tapi kalu nak lagi comey, leh ja Aliaa wat 2 column sidebar tu kat sebelah kanan.. Bukan apa, dengarnya lagi cepat loading.. Tapi loading yang skang ni pon ok ja.. Semoga Aliaa terus berblogging dan selamat maju jaya.. Chaiyok..chaiyok..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


No comments:

Post a Comment