Feb 20, 2011

Fieza 1st Giveaway

Kalau nak kira, kami menyambut Wedding Anniversary baru 2 kali, maklumlah usia perkahwinan pon baru 2 tahun lebey..ngee.. Dan bagi saya, kedua-dua anniversary tersebut sangat best dan ada keunikkannya tersendiri.. Kenapa saya cakap camtu?

Untuk our very 1st anniversary, kami menyambutnya bukan berdua, tetapi bertiga, iaitu dengan kelahiran permata hati kami yang pertama iaitu Nuryn Zahra pada 15 Mac 2009, dan diraikan oleh ramai orang sebab kami membuat Majlis Akikah cum 1st Anniversary kami. Kalau nak tahu, 1st Anniversary kami adalah pada 24 Mei 2009, baru je lepas habis tempoh berpantang.. Jadi, terasa kemeriahan  sambutan 1st Anniversary dengan kehadiran cahaya mata kami yang sememangnya menambahkan keceriaan dalam hidup kami..

Our 1st Anniversary..

Dan, untuk our 2nd Anniversary pulak, kami menyambutnya di Paris yang juga dikenali sebagai Isle de France.. http://www.emocutez.com Ataupun, mungkin lebih femes dengan Kota Cinta Abadi.. Perghh, memang betul, environment kat Paris ni, akan buat uols rasa dilamun cinta.. http://www.emocutez.com hehehe.. Nak-nak lagi pi bersama dengan orang yang tersayang kan.. Sememangnya pengalaman menyambut our 2nd Anniversary di Paris sangat best dan tak dapat dilupakan juga..


Jadi, saya tak dapat nak decide yang mana paling best, sebab dua-dua best.. Dua-dua ada ummphhhnya yang tersendiri.. ngee..


p/s : Entri ini dibuat untuk menyertai Fieza 1st Giveaway, duenya 20 Feb ini.. Nak join klik sini..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!




No comments:

Post a Comment