May 20, 2011

Nak Souvenir dari Swiss? Meh join Ma Belle Shoppe GA

 ~Melekat sehingga 20 Mei~

Giveaway kembali lagi, kali ini bersempena dengan pembukaan blogshop kami iaitu Ma Belle Shoppe. Walaupun dah nak masuk 2 bulan, sokmo tidak berkesempatan untuk war-warkan blogshop kami ini. Ma Belle Shoppe ni adalah butik online yang setakat ini, menjual cenderamata dari Swiss khasnya dan juga dari tempat-tempat yang kami pi melancong.

FM Swiss yang kiut

Selain itu, turut menjual atau mengambil order handbag, purse ataupun aksesori dari jenama-jenama terkenal seperti Loius Vuitton, Longchamp, Gucci, Bally dan banyak lagi khasnya produk-produk dari Europe.. Oh ya untuk pre order sampai 25 Mei ini, uols dapat jimat shipping cost dari Swiss sebab kami balik Malaysia bulan 6 ni.. Banyak tuuu uols dapat jimat.. Tapi tempat terhadlah coz kami pon ada bawak balik barang juga..ngee..
Beg Longchamp yang disukai ramai

Hajat di hati nak jual perfume juga, tapi tak sure perfume sini lagi murah ke sama je harganya ngan Malaysia bila diconvert matawang..hehehe.. Kalau handbag memang saya yakin jauhh lagi murah dari butik di Malaysia, malah blogshop kami ni lagi murah berbanding dengan sesetengah blogshop yang lain. Oh ya, produk terbaru yang belum sempat saya upload di Ma Belle Shoppe adalah t-shirt Hard Rock Cafe Edinburgh, yang dibeli semasa kami jenjalan ke Edinburgh dan Scotland baru-baru ni.. Ada sehelai saiz M dan sehelai saiz S (wanita), terhad ni..hehehe..

Baju saiz M                                                Baju wanita saiz S

Jadi, kalau uols nak menang buah tangan dari Swiss, meh join Ma Belle Shoppe Giveaway, senang je.. Nak join, klik aje kat SINI ataupun banner kat bawah ni.. Oh ya, uols hantar link entri kat blogshop kami, tapi sebarang update mengenai giveaway ini termasuklah senarai peserta dan nama pemenang akan dimaklumkan di blog Ma Belle Conway ini. Selamat bergiveaway dan all the best..



5 comments:

  1. nak baju nak baju nak baju. hiks *buat perangai gedik! hihi

    ReplyDelete
  2. psttt , pemenang dah diumukan !
    maaf kerana lambat. anda salah satunya, berikan detail ye ?

    http://cakapcakapain.blogspot.com/2011/05/contest-ini-pemenangnyaaa.html

    ReplyDelete
  3. salam singgah dari blog PCL...jap nak terjah sana plak..ada GA !

    ReplyDelete
  4. thnks invite fatin akak :D insyallh fatin join k..tapi x jnji tau sbb skrg dh mls nak join cntest hehe..apa pun..fatin mmg banyk dpt extra 2 hee :D
    makasih akak :)

    ReplyDelete