May 30, 2011

Pemenang bagi MBS Giveaway adalah..

Hehehe.. Kalau ikutkan perancangan, saya nak announce result sekali dengan gambar hadiah, tapi oleh kerana hari ni baru nak pi beli, plus dah tak sabar nak annouce, so kira acila ek saya announce tanpa gambar hadiah..ngee..

Sebelum tu, meh kita tengok harga beg putih yang comel tu.. Agaga.. Lepas beberapa hari saya launch ga tu, saya dapat idea untuk letak klu CHFXX.XX pulak, tapi sebab ramai yang dah join, dan ada yang teka harga range puluhan, so kira acila ek saya tak tukar..agagaga.. Act, ada lagi klu kedua, iaitu gambar tersebut, ada troli kan.. So, walaupun blogshop kami, Ma Belle Shoppe menjual barangan berjenama, tapi melalui gambar tu uols leh tau sebenarnya beg tu murah je, dan tak sama cam beg yang dijual..ngee.. Meh kita tengok berapa harga sebenar beg putih yang comey tu..


Murah je..agagaga.. Ada yang mengena ke? Hehehe.. Walaupun takde yang mengena dengan tepat, tapi ada juga peserta yang meneka paling hampir dengan harga beg ini, iaitu

Pemenang No. 1
Myra Jay dengan tekaan CHF28 

Pemenang No. 2
Tiefazatie dengan tekaan CHF55

Walaupun pada mulanya saya nak bagi hadiah cash/top up pada pemenang cabutan, tapi sebab dah alang-alang saya balik Malaysia ni, saya bagi sesuatu yang spesel sikitlah, iaitu coklat bar dari Swiss.. Meh kita tengok siapa yang bertuah..

Pemenang No. 3
Izan Ishak


Oh ya, untuk hadiah, Pemenang No. 1 diberi keutamaan untuk memilih hadiah. Kalau ikutkan dari segi nilai barangan, semestinyalah buahtangan dari Swiss paling mahal, diikuti FM dari Portugal dan seterusnya coklat dari Swiss. Nanti malam kang saya upload gambar hadiah, then pemenang bolehlah pilih nak yang mana.. Kalau nak gitau terus tanpa tengok rupa hadiah pon leh je.. Emelkan nama, alamat dan nombor telefon ke sz_ishak[at]yahoo[dot]com.

Alang-alang saya buat entri ni, saya nak gitau yang Suzie Rahman, ada ole ole untuk you dear, sebab menjadi pengomen tegar di blog Ma Belle Histoire (sebelum ditukar kepada blog khas conway, Ma Belle Conway), jadi jangan lupa untuk emel ur details ek..

Tahniah buat semua pemenang dan yang tak menang, jangan bersedey hati, saya pasti akan ada rezeki uols kat ga yang lain.. 


Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

11 comments:

  1. hahaha..murah je ke...kemain teka seratus lebih...hehe...

    tahniah semua pemenang...:)

    ReplyDelete
  2. hehe..salah nana teka:)tahniah ifa n sis MJ!:)tahniah jgk buat sis izan:)

    ReplyDelete
  3. Yaaahhhhoooo bestnya mengena jugak tekaan beg tu walau xberapa tepat..:)

    Memang nak sangat hadiah dari Swiss tu, tp nak tunggu akak uploadd gmbaq then baru pilih, boleh camtu kak??? :)

    ReplyDelete
  4. wah..tq so much sis!
    xsangak sangkut even xtepat pun..hihi..

    owh so sis MJ je la leh pilih hadiah ek sis?xpaham..hihi.

    ReplyDelete
  5. ifa dh email details..tp hadiah nt ifa tgk dulu ek picture die ek sis..=)

    ReplyDelete
  6. tq sis aanie,nana n sis azatie..

    tahniah sis MJ n sis izan!

    ReplyDelete
  7. sis..tq n3 utk sis..=)

    http://tiefazatie.blogspot.com/2011/05/wowtekaan-ifa-sipi2dapat-souvenir-dari.html

    tq so much!

    ReplyDelete
  8. salam has...

    alhamdulillah, ada rezki izan utk GA ni...

    izan dah send details ye~

    ReplyDelete
  9. jauh meleset tekaanku...he,he..

    bila balik mesia? teringin nak jumpa!

    oh ya, has dpt cenderamata dri blog ni http://adyshariz.blogspot.com.

    ReplyDelete
  10. sis..en.moo dh sampai nie..tq2..cumil gle!

    http://tiefazatie.blogspot.com/2011/06/enmoo-yang-comel-dari-swiss-dah-sampai.html

    ReplyDelete