May 9, 2011

Photo Contest : The Best Sunset In Your Life

Kali ni me nak join contest ini, duenya 11 Mei ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag semua follower yang suka join contest.



Salah satu gambar sunset yang paling best dan istimewa dalam hidup saya, adalah gambar bersama anak saya iaitu Zahra..



Sangat suka dengan gambar ni, jadi saya pertaruhkan gambar ni coz bertepatan ngan tema contest ini..ahakss.. Gambar ni diambil masa Zahra baru 4 bulan lebey, on the way nak ke Johor, singgah jap kat Masjid Selat Melaka untuk solat dan stretching.. Kebetulan pulak jumpa spot yang menarik, matahari pon ala-ala nak sunset gitu, maka apa lagi cayang mama nih trus ditimang tinggi-tinggi untuk diabadikan saat yang indah ini..

Dan kenapa gambar ini begitu istimewa dalam hidup saya dan the best sunset in my life? Kerana setakat ini, Zahralah the one and only permata hati, pengarang jantung saya, bagaikan matahari yang menyinari hidup kami. Setiap kali mendengar gelak tawanya, setiap kali itulah hati saya turut gembira sama.. Bagaikan sunset yang begitu indah, yang sentiasa mengukir senyuman di bibir saya.. 
 
Bersaksikan sunset pada hari tersebut, saya rakamkan saat terindah dan anugerah terindah dalam hidup saya, Nuryn Zahra, cahaya yang menyerikan hidup kami..


1 comment:

  1. good luck! pic ni dh pernah menang kan..boleh menang lg ni :)

    tlg vote utk me :)

    JOM vote MZ kalau sudi!

    ReplyDelete