Dec 5, 2009

Ace wo Nerae


Setelah lama tidak melayan crite2 series dari Japan dan Korea (seingat sayala dr awal thn 2008), maka berputik kembali bunga2 kemaruk dalam melayani crite2 sebegini.. Kalau dulu, saya tgk cd/dvd, skang saya tgk online.. Hihihi.. Lagi save budget, tapinyer pilihan terhad plus kualiti gambonyer takdela sebest cd/dvd..

Setelah melihat sinopsis di sini, saya interested utk tgk crite nih. Hasilnya, saya memang melekat dan hampir tak terbuat keje2 lain.. Nak2 lagi saya memang suke main tenis.. (huhuhu..tringat zaman mude2 main ngn M---, L---, Y-- ) Memang kaki tenisla, pepagi pas subuh dah terpacak kat court.. X kirala weekdays ke weekend..

Crite nih ala-ala seangkatan Slam Dunk, dan saya memang suke btol ngn Ueto Aya (1st time tgk dia dalam crite Attention Please, trus jatuh cinta!)

p/s: Jadi kalu blog ni x diupdate selalu, pepaham la ye.. Hehehe..

No comments:

Post a Comment