Jan 15, 2012

Be Style.Chic. Modest with Adorable Muslimah

Sebelum tu nak mitak jasa baik uols klik & like kat SINI dan vote blog personal saya dengan klik & like kat SINI.. Thanks!


Kat Adorable Muslimah, ada pelbagai jenis baju, kemeja labuh, dress, tudung, skirts dan blous muslimah untuk menambahkan lagi keanggunan diri anda dengan harga yang berpatutan.. Sesuai untuk dipakai kemana-mana sahaja, hatta untuk ke majlis sekalipun..


Bukan itu aje, material kainnya sangat selesa kerana diperbuat daripada kain kapas aka cotton, malah sulaman dan style bajunya mengikut fesyen-fesyen terkini yang menepati ciri-ciri muslimah sejati..
Bagi yang gemarkan baju yang bercorak, jangan risau, di Adorable Muslimah ni banyak baju bercorak yang memang menarik dan lawa pulak tu.. Malah turut terdapat juga skirt yang bercorak..


 Bagi yang sukakan dress, jangan risau, kat Adorable Muslimah terdapat pelbagai pilihan, dari jenis dress kosong yang cantik, ataupun dress bercorak yang anggun.. Juga untuk yang gemar berfesyen dengan belts, di Adorable Muslimah juga terdapat belts yang bergaya dan trendy..


Pendek kata, macam-macamlah yang ada kat Adorable Muslimah ni, termasuklah tudung-tudung yang comel ni, handbag Coach yang original pulak tu, dan juga barangan Victoria's Secret yang sememangnya menjadi pujaan ramai..


Jadi tunggu apa lagi, bersegeralah ke Adorable Muslimah. Sebelum tu, dengarkan serangkap pantun yang dicipta khas untuk Adorable Muslimah

Adorable Muslimah nama blogshopnya
Menjual pelbagai jenis apparels, VS dan coach juga
Bercirikan muslimah trendy dan bergaya
Berpatutan pula harganya


Entri ini dibuat untuk Contest Adorable Muslimah.. Nak join, klik sini laju-laju yer.. 

 Get gorgeous yet modest blouses and muslimah apparels at www.adorablemuslimah.com. Shop Victoria's Secret and COACH Handbags at www.adorablemuslimah.com too. Be Style.Chic. Modest with adorable muslimah ! ^_^


Kalau suka ngan entri ini, klik like kat SINI yer.. Thanks!

Meh share kriteria uols dalam memilih telekung, suka corak ke plain, Klik SINI

Jom join Double GA & menangi 15 hadiah menarik, Klik SINI

Nak insentif tunai, Klik SINI 

Nak tengok klip video CNY by Petronas, Klik SINI

Nak tengok special performance dari Chanel, Klik SINI 

Nak menangi tiket & eksklusif pas ke Malaysian F1 GP ? Klik SINI

Looking for gadgets, travel, handbags and wallets at crazy prices! Click HERE

Nak cari trendy hijab, muslimah attire, babykids wear, Klik SINI

 Longchamp New Year Sale, Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

3 comments: