Jan 31, 2012

1st Ever Contest By Eryn Edrina

Sebelum tu nak mitak jasa baik uols klik & like kat SINI.. Thanks!


Jom ramai-ramai memeriahkan GA ini, duenya 31 Jan ini.. Nak join klik banner.. Saya nak tag Mama Adam.
Kalau nak tahu, saya ni memang sukaaaaa layan filem Hindustan..hahaha.. Banyak sangat cerita Hindustan yang saya suka, tapi saya nak share filem Hindustan yang buat saya mula-mula jatuh chenta ngan filem Hindustan & hero & heroinnya..hihi..

Filem apa lagi kalau bukan Kuch Kuch Hota Hai.. Tak ingat berapa kali dah saya layan cerita ni, yang pasti last sekali saya layan pada tahun lepas..kikiki.. Nak tau lagu apa yang saya paling suka dalam cerita ni? Jom layansss..


Tajuk lagu kat atas ni Koi Mil Gaya.. Filem ni buatkan saya jatuh chenta ngan Shah Rukh Khan & Kajol, siap masuk dalam list fav actor ngan actress tuu.. Suka sangat tengok diorang, esp. Kajol dalam video kat bawah ni sangat comey & ayu, beza giler ngan video kat atas.. Lagu yang ni tajuknya adalah Ladki Badi Anjaani Hai..


Kat bawah ni pulak adalah trailer yang dibuat oleh salah seorang peminat filem ni..


Kalau uols belum pernah tengok, cubalah layan, mana tau, pasni akan jatuh chenta cam saya ke..hihi..


Jom join Double GA & menangi 15 hadiah menarik, Klik SINI

Submit a photo & win cash prizes, Click HERE

Nak menangi tiket & eksklusif pas ke Malaysian F1 GP ? Klik SINI

Looking for gadgets, travel, handbags and wallets at crazy prices! Click HERE

Nak cari trendy hijab, muslimah attire, babykids wear, Klik SINI

 Longchamp New Year Sale, Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

2 comments:

  1. suke jugak lagu² ni. follow sini. lucky no 639. hee. good luck eh. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/01/1st-ever-contest-by-eryn-edrina.html

    ReplyDelete