Feb 14, 2012

Top Malaysian Blogger yang ingin saya jadikan BFF

Sebelum tu nak mitak jasa baik uols klik & like kat SINI.. Thanks!

Ha, nak tau dak siapa Top Malaysian Blogger yang ingin saya jadikan sebagai BFF? Actually, ramai sebenarnya, malah bukan sahaja dari yang tersenarai Top Blogger aje, yang tak tersenarai pon ade..hehe..

 Tapi oleh kerana segmen ni minta saya listkan dari Top Malaysian Blogger, so yang saya pilih bagi segmen ni adalah emilayusuf.com. Saya suka sangat dengan hasil karyanya, comel sangat.. Selain dari tu, saya suka cara dia menulis, sangat santai even in English.

Kalau uols nak join segmen ni, klik sini laju-laju.. Duenya 15 Feb ini..

Artikel ini ditaja secara rasminya oleh Mama Murai


Jom join Double GA & menangi 15 hadiah menarik, Klik SINI

Nak pi bercuti ke Australia secara percuma? Klik SINI

Nak menangi iPhone 4S? Klik SINI

Looking for trendy hijab, muslimah attire, babykids wear, Click HERE

 Longchamp New Year Sale, Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

No comments:

Post a Comment