Apr 28, 2011

Buat Pemenang Cute Baby & The Best Entry | Ampun Uols..

Huhuhu.. Saya tak boleh nak janji bila hadiah itu akan sampai ke tangan uols, yang pasti akan tetap sampai ke tangan uols..hehehe..ada yang berdebar ke dengan statement ini? Agagaga..

Saya dahpun mendapat khabar dari pengepos kedua aka Watie, telahpun pos hadiah tu kepada Waheeda selaku pengepos utama dan yang akan mengepos hadiah tersebut kepada uols.. Dan sekarang ni saya menunggu khabar berita dari cik Waheeda yang comey..hehehe.. Al-maklumlah, kedua-dua sahabat saya ini busy orangnya, sorang bussiness woman dan sorang lagi kejenya sama busy dengan kerja menteri, mungkin lagi busy dari menteri..ekekek.. But dun worry, hadiah tersebut akan tetap sampai ke uols.. Itu yang lebih penting kan? Huhuhu.. 

Sebagai tanda maaf dari saya, harap uols sudi terima sedikit habuan dari saya (err..act. bukan habuan, tapi tak jumpa word lain..) Kalau uols join Ma Belle Shoppe Giveaway, uols dapat 1 extra tekaan  lagi..huhuhu.. Sudi tak terima? 
 
Apapun, selepas saya dapat update dari Waheeda nanti, saya akan update ngan uols.. Selagi tak dapat update dari Waheeda, selagi tu lah saya akan memenuhkan inboxnya..muahaha (Waheeda, u baca dak blog aii nih? ekeke..)


1 comment:

  1. ala siannya kawan ko tu..dh la bz..nanti wajib bwak stobery dr perancis tuk mereka..hehe

    takpe dear, i pahamm u jauh, nanti tolong bwk balik beg gucci sebarang dua tuk i, tuk tutup mulut i ..ahaksss...larik

    ReplyDelete