May 5, 2010

Eyeliner Tutorial



Hehehhe...skang nih saya telah dilanda angin berjangokss (wahahaha..ayat x hengat punyer..) bkn jangok per, tp saya cam suka tgk orang pakai eyeliner.. cam chumel jek.. Teringat plak kt my fren, N---, yang suka pakai eyeliner.. Hari-hari pakai eyeliner, x sah klu nampak dia without eyeliner..

As uols know, bnyk jenis eyeliner nih, tp rasanya setakat nih saya prefer eyeliner pencil (cheh..cam pernah try sumer je..) bkn pe, sbbnyer saya masih beginner lg, x retila nak pakai yg liquid, tgn pon terketar-ketar cam parkinson je bile nak taruk kt mata tuh.. So skang nih saya sedang bz mengusha (huhuhu..usha kt inet je..) pencil eyeliner mana yang seswai utk saya.. Tapi yang x behnyer, x bnyk online shop yang courier ke sini.. Lagipon, saya rasa utk beli mende2 gini, kita kena gi kedai n try dulu.. Tapi tu la, sini bnyk choice ke? Huhu..

No comments:

Post a Comment