May 22, 2011

You Pick, You Tell, You Win Contest

Kali ni me nak join contest ini, duenya 22 Mei ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag Mama Adam dan semua follower yang suka join contest.


Saya memilih tajuk My business partner and all those benefits they enjoyed. Walaupun pada mulanya saya ingin mengupas isu Small size ladies and Premium Beautiful Corset, kerana orang yang kurus pon tetap mendapat kebaikan hasil daripada menggunakan PB, tapi mungkin ramai yang dah tahu tetapi cerita di sebalik kejayaaan pengedar PB dan benefit menjadi PB business partner ni ramai yang kurang tahu.

Yang menarik perhatian saya adalah, selain dari mendapat benefit dari segi keuntungan wang ringgit, dengan bisnes PB ni juga uols berpeluang untuk melancong ke luar negeri dan semuanya ditanggung. Dan yang paling menarik sekali, ukhuwah antara pengedar PB ni sangat rapat, leader sentiasa memberi tunjuk ajar dan inilah yang patut ada dalam setiap organisasi. Masing-masing saling bantu membantu dan bekerjasama untuk terus berjaya dan berjaya.

THESE ARE THE BENEFITS YOU WILL CONFIRM GET AS MY BUSINESS PARTNER :

FREE 1 SET PREMIUM BEAUTIFUL CORSET WORTH RM2,000
MONTHLY BONUS STARTING FROM RM3,000
FREE TRAVEL TRIP..100% PAID BY COMPANY
CAR FUND RM1,000 PER MONTH
BRANDED WATCH N PEN

just contact me and i will guide you step by step..free of charge..:)

yahoo mgr : shuhada_nordin
email : shuhada_nordin@yahoo.com
phone : 0139128113
facebook : Norshuhada Muhd Nordin

Sememangnya, saya adalah silent reader blog CDM Hanis Haizi. Bagi saya, cerita di sebalik kejayaannya dalam bisnes PB ni sangat inspiring. Malah boleh dikatakan, saya setup online bisnes, Ma Belle Shoppe, pon sebab teruja dan mendapat inspirasi dari cerita di blog CDM Hanis. Kalau tak cayer, cuba uols baca entry Kejayaan Tidak Mengenal Siapa. Malah, kalau uols nak tahu, CDM Hanis ni dolu-dolu biasa-biasa aje, pemalu dan kurang pandai berinteraksi, lebih kurang macam saya jugak tu. Jadi bila melihatkan perubahan pada CDM Hanis dan kata-kata semangat di blognya, membuatkan saya memasang impian untuk berjaya juga, satu hari nanti.


sebelum
*
*
*
*
*
*
*
*
*

selepas

Dan saya yakin, DDM Mai juga mempunyai ceritanya yang tersendiri, yang memberi sumber inspirasi kepada ibu dan wanita lain seperti saya. Dan saya yakin, Nurul dan Shuhada juga mampu dan pasti boleh untuk berjaya seperti DDM Mai dan satu hari nanti mengukir nama seperti CDM Hanis.


"Bukalah MATA jangan kau terlalu LEKA, kita semua HEBAT kitalah JUARA, jangan persiakan setiap peluang yang ada..."

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Nak test drive Proton Exora & menangi hadiah wang tunai RM6K, KLIK SINI.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


1 comment: