Feb 18, 2011

Contest "Owh, So Wonderful!" by Sophie Al Yahya


Jom ramai-ramai memeriahkan contest ini, duenya 20 Feb ini.. Nak join klik sini.. Saya nak tag

Ekin
Mama Adam
Cute Mum

Yang masa zaman-zaman bergelar kasih kekasih tanpa ikatan, saya takmo citer walaupun memang ada yang shuuuweeeettt dan so wonderful sangat, antaranya sanggup masak coklat kat fakulti semata-mata nak buat strawberri cokolat ..kuikui.. Nak buat kat rumah segan ngan parents..kuikuikui..


Kay, saya nak citer pas kahwin, masa tu saya tengah pregnant, di awal-awal bulan kandungan. Oleh kerana tuntutan kerja, saya berada di Pahang, suami di Johor . Hujung minggu je baru dapat bermanja-manja dan menggediks .. Nak dijadikan cerita, saya mengalami pendarahan di hari yang sepatutnya suami pulang ke Johor.. Kami pi hospital dan doktor nasihatkan saya supaya berehat sepenuhnya, kalau boleh baring atas katil je, jangan gerak mana-mana..hohoho..


Oleh kerana risaukan saya, suami tak jadi balik ke Johor, burnlah tiket bas malam tu.. Dan selama 4 hari saya bercuti tu, dialah yang uruskan makan minum, kemas rumah, pendek kata semualah dia .. Saya hanya berehat di atas katil je , time makan barulah bangun..ngeee.. Alhamdulillah, saya mendapat suami yang baik dan penyayang lagi prihatin.. You're so wonderful.. Saya sayang kamoo!!




http://www.emocutez.com
Dari mata turun ke hati.. Dup dap dup my heart berbunyi
Lalu cinta terus bersemi.. Aww, pandai u ngorat aii ni
Tali ikatan yang suci sudah terpateri.. Semoga kekal abadi

Dikaulah si jantung hati.. I love u, biey!!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!



1 comment:

  1. alololo...sweetnye..

    Wonderful. Noted. Thanks for joining & good luck =)

    ReplyDelete