Jan 7, 2011

Sihat Ceria Giveaway


Jom ramai-ramai join Sihat Ceria Giveaway, duenya 8 Jan ini.. Nak join klik sini..

Soalan 1 : Adakah anda berpuas hati dengan berat badan anda sekarang?
Ya, saya berpuas hati dengan berat saya sekarang.. Tapi, lagi best kalau dapat mengurangkan ketembamam muka dan p*ha..hihihi..
 
Soalan 2 : Pernahkah anda mendengar tentang produk Herbalife sebelum ini? Apakah pandangan anda tentang produk ini?Apakah testimoni anda jika pernah makan produk Herbalife?
Pernah dengar, tapi tak pernah selidik secara mendalam.. Mengikut testimoni yang pernah saya baca, produk Herbalife ni bagus, tapi saya tak pernah lagi mengambil produk Herbalife ni.. Teringin juga nak try, manalah tahu melalui giveaway ni nanti dapat saya try lalu jatuh hati.. ^_* 

No comments:

Post a Comment